Toch onderzoek naar koopkracht pensioen
Lees meerOns standpunt over pensioen
Lees meerHulp bij uw belastingaangifte
Lees meerVragen en antwoorden Nieuwe Pensioenwet
Lees meerLees meer over de afdelingen
Afdelingen
Vanaf 1 juli 2021 zijn de nieuwe wettelijke regels voor telemarketing van kracht. Deze regels bepalen onder welke voorwaarden bedrijven consumenten met een commercieel aanbod mogen bellen. Bedrijven mogen vanaf 1 juli alleen nog consumenten bellen die daarmee vooraf hebben ingestemd, die klant zijn of dat recent zijn geweest. Het Bel-me-niet Register is per 1 juli 2021 opgeheven.
Toestemming
Organisaties met commerciële, ideële of charitatieve doelen die aan telemarketing doen, mogen niet meer zonder toestemming bellen naar natuurlijke personen (dit zijn consumenten, eenmanszaken, een CV, een VOF, of een maatschap) die nog geen klant zijn.
Deze telemarketing bedrijvende organisaties mogen alleen nog bellen:
Een klantrelatie houdt in dat u in het verleden producten of diensten heeft gekocht van de betreffende organisatie. Het telemarketingbedrijf mag alleen bellen als:
Meer informatie over het Meldpunt Telemarketing vindt u hier.
Direct naar
Lidmaatschap
Ledenservice
Advieslijn
Ons laatste nieuws en voordeel in uw mailbox?
Aanmelden