Bezoekadres Vijzelmolenlaan 20-22 , 3447 GX Woerden
Postadres Postbus 2012 , 3440 DA Woerden
Telefoon 0348 46 66 66
Openingstijden Ledenservice: op dinsdag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur.
E-mailadres contact@anbo-pcob.nl
Neem contact met ons op. Wij zijn altijd bereikbaar en wij helpen u graag.
Bezoekadres Vijzelmolenlaan 20-22 , 3447 GX Woerden
Postadres Postbus 2012 , 3440 DA Woerden
Telefoon 0348 46 66 66
Openingstijden Ledenservice: op dinsdag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur.
E-mailadres contact@anbo-pcob.nl
Bij de ANBO-PCOB Advieslijn kunnen leden terecht met vragen op het gebied van Inkomen, Gezondheid en Wonen & Woonomgeving. Onze medewerkers staan u graag te woord van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 15.00 uur.
Telefoon 0348 46 66 88
E-mailadres adviesteam@anbo-pcob.nl
Download hieronder de routebeschrijving naar ons kantoor in Woerden.
U kunt bellen met de ANBO-PCOB Ledenservice via telefoonnummer 0348 46 66 66. Bereikbaar op dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 16.00 uur. U kunt ook mailen naar contact@anbo-pcob.nl
Regelt u het liever online? Klik dan hier.
Er is geen leeftijdsgrens. Ook voor jongeren hebben wij genoeg te bieden. Of het nu voor hun ouders is of voor hunzelf. Onze informatie, advies en services op gebied van gezondheid, veiligheid, ouderenzorg, digitalisering, belasting, pensioen & AOW, koopkracht en wonen en onze ledenvoordelen zijn voor veel mensen nuttig.
Als lid van ANBO-PCOB helpt u ons in ons werk als belangenbehartiger voor senioren. We staan u bij met Advies, want soms lijkt het of het leven steeds ingewikkelder wordt. Hoe zit het nou precies met uw AOW, pensioen, belasting, zorg of huishoudelijke hulp? Wij staan voor u klaar met advies én hulp bij vragen over deze onderwerpen. Daarnaast ontvangt u 8 keer per jaar het magazine OuderenWijzer per post. Tot slot profiteert u van de vele voordelen en kortingen en heeft u gratis toegang tot het Trefpunt.
De kosten voor het ANBO-PCOB lidmaatschap bedragen het eerste jaar €29,95. Daarna betaalt u €4 per maand of €48 per jaar. Hiervoor:
Deze tarieven zijn vastgesteld voor 2025. Wijzigingen voorbehouden.
U machtigt ANBO-PCOB om de contributie automatisch te innen. Of u kunt veilig en gemakkelijk online met iDEAL betalen.
Als u lid bent via een afdeling kan het bestuur van de afdeling uw adres wijzigen.
Anders kunt u uw adres wijzigen op de ANBO-PCOB website. Ga hiervoor naar https://anbo-pcob.nl/account/ Lees hier meer over hoe het inloggen werkt.
Lukt het u niet? Stuurt u dan een e-mail met uw gegevens naar contact@anbo-pcob.nl of bel met onze Ledenservice op het telefoonnummer: 0348 46 66 66 op dinsdag tot en met vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur. U kunt uw wijziging ook per post doorgeven aan: ANBO-PCOB, ter attentie van Ledenservice, Postbus 2012, 3440 DA Woerden.
Wilt u het overlijden melden van een naaste die lid was van ANBO-PCOB? Dan kunt u dit schriftelijk, bij voorkeur per e-mail, doorgeven onder vermelding van het lidmaatschapsnummer aan contact@anbo-pcob.nl of per post aan ANBO-PCOB, ter attentie van ledenservice, Postbus 2012, 3440 DA Woerden.
Onze medewerkers zorgen dat het lidmaatschap per direct wordt stopgezet. Als partner kunt u er ook voor kiezen om het lidmaatschap over te nemen, graag dit aangeven in uw bericht. Hier zijn geen verdere kosten aan verbonden.
Wij ontvangen de melding graag per e-mail om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken in een voor u al hectische periode. Wij vertrouwen er op u hiermee van dienst te zijn. Vanzelfsprekend ontvangt u van ons een bevestiging van uw melding.
In principe kunt u dat zelf bepalen, maar wij raden u aan een wachtwoord te kiezen tussen de 8 en 25 tekens. Bij voorkeur met letters en tenminste één hoofdletter, cijfer en leesteken. Het wachtwoord kan niet gelijk aan uw naam of e-mailadres zijn.
*Let op: het opslaan en onthouden van uw inloggegevens op uw computer, tablet of mobiele telefoon kan een oplossing bieden. Echter is dit wel minder veilig. Mocht u dit niet willen, dan dient u uw eigen gegevens telkens opnieuw in te voeren. Uiteraard kunt u altijd op ‘Wachtwoord vergeten?’ klikken indien u niet meer weet welk wachtwoord u voor uw account had aangemaakt.
Lukt het u niet om in te loggen in de Mijn-omgeving? Dan kan het zijn dat er iets fout gaat, bijvoorbeeld:
Ik heb geen e-mailadres
Inloggen op de Mijn-omgeving zonder e-mailadres is helaas niet mogelijk. Bent u wel digitaal actief (op het internet, bezoeken van websites etc.), maar heeft u geen e-mailadres? Dan raden wij u aan om wél een e-mailadres aan te maken. Dit kan gratis via Google (www.gmail.com) of Microsoft (www.hotmail.com). Wilt u eerst meer weten of het gebruik van e-mail? Onze partner SeniorWeb heeft hier een handig artikel over geschreven, klik hier om dit te lezen.
Geen mail ontvangen
Heeft u uw e-mailadres ingevoerd en op ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’ geklikt, maar (nog) geen mail gekregen? Het kan tot 10 minuten duren voor u de bevestigingsmail heeft ontvangen. Controleer ook uw ongewenste e-mail en spambox. Heeft u na 10 minuten nog niets ontvangen? Klik dan hier om opnieuw een activatielink aan te vragen. Probeer het voor de zekerheid nogmaals.
Mijn partner gebruikt hetzelfde e-mailadres
Zowel uw ANBO-PCOB-lidmaatschap als dat van uw partner staat geregistreerd op één en hetzelfde e-mailadres. U kunt daarom dus ook maar één account activeren. Als u voor een van de lidmaatschappen een nieuw/ander e-mailadres registreert, dan is het wél mogelijk om twee verschillende accounts te activeren en in te loggen op de Mijn-omgeving.
Bel met onze Ledenservice om voor één lidmaatschap een nieuw/ander e-mailadres door te geven (tel. 0348 - 46 66 66, bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur).
Komt u er niet uit?
Heeft u alles geprobeerd en komt u er niet uit? Klik dan op de onderstaande button of stuur een mail naar contact@anbo-pcob.nl onder vermelding van ‘Mijn-omgeving’. Vermeld hierin uw lidnummer en/of postcode en huisnummer. Mocht het mogelijk zijn, dan kunt u screenshots of foto's maken van uw scherm. Zo kunnen wij u beter helpen!
Zowel uw ANBO-PCOB-lidmaatschap als dat van uw partner staat geregistreerd op één en hetzelfde e-mailadres. U kunt daarom dus ook maar één account activeren. Als u voor een van de lidmaatschappen een nieuw/ander e-mailadres registreert, dan is het wél mogelijk om twee verschillende accounts te activeren en in te loggen op de Mijn-omgeving.
Bel met onze Ledenservice om voor één lidmaatschap een nieuw/ander e-mailadres door te geven (tel. 0348 - 46 66 66, bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur).
Deze inloggegevens (lidnummer en wachtwoord) kunt u helaas niet meer gebruiken. U moet opnieuw uw account activeren.
RSIN 866098069