Toch onderzoek naar koopkracht pensioen
Lees meerOns standpunt over pensioen
Lees meerWord vrijwilliger bij ANBO-PCOB
Lees meerVragen en antwoorden Nieuwe Pensioenwet
Lees meerLees meer over de afdelingen
Afdelingen10 juni 2024
Een 87-jarig lid belde ons Adviesteam over een probleem met haar televisie. Ze is overgestapt van provider en heeft sindsdien een storend beeld. Na verschillende pogingen om contact te krijgen met de provider heeft ze ons gebeld.
Mevrouw heeft geen kinderen of familie die haar hiermee kan helpen. Op dezelfde dag dat ze ons belde is er een Consulent van ANBO-PCOB bij haar langs gegaan. Die heeft haar geholpen met het resetten van de tv. Er bleek namelijk een probleem te zijn met de software. Onze Consulent heeft mevrouw uitgelegd hoe zij de tv zelf kan resetten mocht het probleem zich eerdaags weer voordoen.
Wilt u advies en/of hulp?
Als u hieronder aangeeft waarmee u graag geholpen wordt, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op.
Direct naar
Lidmaatschap
Ledenservice
Advieslijn
Ons laatste nieuws en voordeel in uw mailbox?
Aanmelden